اخبار-مقاله-موزیک و.....

ای دوست تا که هستم ندانی کیستم یک وقتی سراغم آیی که من نیستم

اخبار-مقاله-موزیک و.....

ای دوست تا که هستم ندانی کیستم یک وقتی سراغم آیی که من نیستم

کاندیداها


خاتمی
یه روز همه کاندیداها سعی می‌کردند ادای خاتمی را درآورند. یکی مثل خاتمی تیپ می‌زد، یکی مثل خاتمی حرف می‌زد، یکی مثل خاتمی با هنرمندان رفت و آمد می‌کرد و یکی هم مثل خاتمی اعلام کاندیداتوری می‌کرد. فقط یک نفر بود که هیچ کاری شبیه خاتمی نمی‌کرد. سراغ او رفتند و گفتند: آفرین به تو که ادای خاتمی را در نمی‌آوری
گفت: وقت من را نگیرید، دارم روی نظریه گفت‌وگوی تمدن‌هایم کار می‌کنم!

اصلاح‌طلب
یه روز یه کاندیدای اصولگرا خیلی ژست‌های اصلاح‌طلبانه می‌گرفت. ازش پرسیدند: شما اصلاح‌طلبید؟
گفت: ممنون چشماتون قشنگ می‌بینه!

دوست ناباب
یه روز از یه کاندیدایی که هیچ شانسی برای پیروزی نداشت پرسیدند: شما چرا کاندیدا شدید؟
گفت: دوست ناباب!

انگیزه
یه روز از یه کاندیدایی که هیچ چیزش به ریاست جمهوری نمی‌خورد، پرسیدند: انگیزه شما از حضور در انتخابات چی بود؟
گفت: من انگیزه‌ای نداشتم، بار خورد، ما هم اومدیم!

عدالت
یه روز از یه کاندیدای مدافع عدالت اقتصادی پرسیدند: نظرشما درباره زندانیان چیه؟
گفت: قول می‌دهم به صورت عادلانه بین همشون کمپوت توزیع کنم!

گریه
یه روز همه کاندیداهایی که در انتخابات شکست خورده بودند، عقب وانت سوار شدند که سر کار و زندگی‌شان بروند. یکی از آنها خیلی مظلومانه گریه می‌کرد. پرسیدند: حالا که چیزی نشده چرا اینقدر گریه می‌کنی؟
گفت: می‌خوام جلو بشینم!

آسفالت
یه روز یه کاندیدایی خیلی خاکی بود، شهرداری آسفالتش کرد!

تحریم
یه روز یه رأی‌دهنده وارد یک ستاد انتخاباتی شد و پرسید: شما به دموکراسی معتقدید؟ اعضای ستاد گفتند: نه بابا، دموکراسی کیلویی چند است؟
رأی‌دهنده گفت: همین شماها با این عقایدتون ما رو به این روز انداختید، من انتخابات رو تحریم می‌کنم.
فردا رأی‌دهنده وارد ستاد انتخاباتی بغلی شد و پرسید: شما به دموکراسی معتقدید؟ اعضای ستاد گفتند: بله، دموکراسی تاج سرماست.
رأی‌دهنده گفت: همین شماها با این شعارهای توخالی‌تون ما رو به این روز انداختید، من انتخابات رو تحریم می‌کنم.
پس فردا رأی‌دهنده وارد یک ستاد انتخاباتی دیگر شد و پرسید: شما به دموکراسی معتقدید؟ اعضای ستاد گفتند: تو به این کارها کارنداشته باش، بیا تحریمت را بکن، برو!

اعتیاد
یه روز یه کاندیدا خیلی درباره حقوق شهروندی و حقوق بشر سخنرانی می‌کرد و می‌گفت من عاشق رعایت حقوق مردم هستم، جیبش را گشتند و گاز اشک‌آور پیدا کردند. گفتند: پس این چیه؟
گفت: به خدا دارم ترک می‌کنم!

جمله
یه روز به یه کاندیدایی گفتند: حقوق بشر؟ آزادی بیان؟ آزادی مطبوعات؟
گفت: چی کارکنم؟ باهاشون جمله بسازم؟!

دیر به دیر
یه روز یه کاندیدایی گفت: این خیلی بده که رئیس‌جمهور فقط آذر به آذر با دانشجویان دیدار می‌کنه، خیلی دیر به دیره.
پرسیدند: شما چی‌کار می‌کنید؟
گفت: من فروردین به فروردین با‌ آنها دیدار می‌کنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد