اخبار-مقاله-موزیک و.....

ای دوست تا که هستم ندانی کیستم یک وقتی سراغم آیی که من نیستم

اخبار-مقاله-موزیک و.....

ای دوست تا که هستم ندانی کیستم یک وقتی سراغم آیی که من نیستم

موزیک ویدئو / موزیک


شادمهر-پاپ کورن

حامدبختیاری 

 گوگوش-نجاتم-بده

سعیدشهروز-غزلک 

افشین-ماچ 

افشین-دیگه-ازت-بدم-میآد

افشین-شیطونک

افشین-ازاینجابرو

افشین-من

افشین-بیخیال

افشین-اشکاموپاک کن

افشین-فکرشوکن

افشین-عسلی

افشین-بدجوری-عاشقت-شدم

نیما-عشق-اینترنتی

ام۲

بهنام علامشاهی-بگوبگو

موزیک-موزیک-ویدئوجدید

موزیک ویدئو:

نیما-عشق-اینترنتی

 

قیصر-عاشق-زری موزیک ویدئو

ابی-اگه-خدا-بودم موزیک جدید

موزیک-موزیک-ویدئوی-جدید

توفان-دوسم-نداری موزیک

 امیر-دخترهارو موزیک

ابی-آرش-ای-یاربگو موزیک

مریم-فارز-لاته-سالنی موزیک ویدئوی عربی

کیارش-قمیشی-آزادی موزیک

دنی-عشق-رویائی موزیک

نینا- موزیک

سامیار-خواب-سفید موزیک

امین-مگه-دل-حالیشه موزیک ویدئو

افشین-ماچ موزیک ویدئو

بابک فرهانی- کوچه خیال

امیر-قصه ناتمام

نیاز

دل-سنگ عرشیا

رفوزه ساسان

دیگه-ازت-بدم میآد-افشین 

مایکل-جکسون-ایرانی  

 شهره-سربه-هوا 

عرشیا یکی از دوستان صمیمی مهرشاد عقیلی بود که بینشون اختلاف پیدا شد که در قبل  با هم کارهای مشترک انجام داده بودند ودرحال حاضر مهرشاد ترانه آدم فروش را برای عرشیا خواند و عرشیا هم ترانه وطن فروش را برای مهرشاد به بازار ارائه داد.

عرشیا-وطنفروش

حسین-صنعتی-نازنکن

دو-پنجره-از-گوگوش-با-صدای-ربکا(انگلیسی)