اخبار-مقاله-موزیک و.....

ای دوست تا که هستم ندانی کیستم یک وقتی سراغم آیی که من نیستم

اخبار-مقاله-موزیک و.....

ای دوست تا که هستم ندانی کیستم یک وقتی سراغم آیی که من نیستم

یک غول 240 میلیون ساله،در جنگل های مالزی

 

رویت یک موجود غول پیکر که گفته می شود از نسل موجودات 240 میلیون سال پیش می باشد به مهم ترین اخبار رسانه ها و جراید مالزی تبدیل شده است. به گزارش فارس، اولین بار سه ماه پیش بود که عده ای از روستائیان ساکن جنگل های جوهور در جنوب مالزی و شمال سنگاپور ادعا کردند که موجود غول پیکر انسان نمائی را دیده اند که بیش از سه متر ارتفاع داشته است. با گذشت زمان اگر چه چند بار این ادعا از سوی روستائیان این منطقه مطرح شد، ...

لیکن پیدا نشدن هیچ آثار و ردی از این موجود این موضوع را مطرح ساخت که نمایش فیلم کینگ کونگ در سینماهای مالزی باعث ایجاد این توهم شده است. اما در روز 21 فوریه ردپائی از این موجود در منطقه ای به نام کامپونگ ماوی – به دست آمد که بعدها به اصلی ترین بحث روز مالزی تبدیل شد به گونه ای که هر روزه روزنامه ها با درج مصاحبه ها و اظهار نظرهایی از سوی کارشناسان و دانشمندان سراسر جهان به این موضوع می پردازند.
ردپای به دست آمده 5/45 سانتی متر در 36 سانتی متر است که اکنون قالب گچی تهیه شده از آن تحت بررسی متخصصین می باشد. روستائیانی که این موجود را دیده اند آن را انسان نمایی با قد دو الی سه متر و 60 سانتی بر آورد کرده اند که چشمانی قرمز رنگ داشته و بدنش از موهای قهوه ای پوشیده شده است.اکنون تیم های متعددی از سوی دولت و مقامات محلی و تیم های متعدد خارجی در حال بررسی این ادعا می باشند.
تیم اصلی که به بررسی این موضوع مشغول است اعلام کرده است که با انجام آزمایش دی ان ای از ردپای به دست آمده این موجود بسیاری از مسایل روشن خواهد شد. دانشمندان با بررسی ادعاهای شاهدان عینی این موجود را شبیه نوعی انسان نما می دانند که 240 میلیون سال پیش نسل آن منقرض شده است. این جانور که به پاگنده معروف شده است اکنون اشتغال فراوانی در منطقه ایجاد کرده است.
در حال حاضر روزانه تعداد کثیری از جهانگردان به این منطقه می آیند و با استخدام روستائیان به عنوان راهنما به درون جنگل های انبوه می روند تا شانس خود را برای دیدن این موجود بیازمایند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد