اخبار-مقاله-موزیک و.....

ای دوست تا که هستم ندانی کیستم یک وقتی سراغم آیی که من نیستم

اخبار-مقاله-موزیک و.....

ای دوست تا که هستم ندانی کیستم یک وقتی سراغم آیی که من نیستم

اسامه‌ بن‌لادن در آرزوی ازدواج با ویتنی هیوستون‌

 

«کولا بوف‌» شاعر و نویسنده‌ امریکایی‌ که مدعی است چندین‌ سال‌ پیش‌ ربوده‌ شده‌ و مجبور به‌ زندگی‌ با اسامه‌ بن‌ لادن‌ شده‌ است‌، در کتاب «خاطرات‌ دختر گمشده»‌ خود می نویسد: اسامه‌ بن‌ لادن‌، رهبر القاعده‌، طرفدار ویتنی‌ هیوستون‌ است‌ و دوست‌ دارد او را بدزدد تا در کنارش‌ زندگی‌ کند!
وی در کتاب‌ خاطرات‌ جدید خود مدعی‌ شده‌ که‌ بن‌ لادن‌ و اعضای‌ گروهش‌ در سال‌ 1996 چهار ماه‌ او را به‌ اسارت‌ گرفته‌اند و وی‌ در آن‌ زمان‌ مجبور بوده‌ است‌ به‌ بن‌ لادن‌ خدمت‌ کند.
کولا بوف در مورد برنامه های مورد علاقه ی بن لادن می نویسد: مجموعه‌ تلویزیونی‌ «سال‌های‌ عجیب‌» ، «گناه‌های‌ میامی‌» و «مگ‌ گیور» جزو مجموعه‌های‌ محبوب‌ بن‌ لادن‌ است‌.
در این کتاب آمده‌ است‌: اسامه‌ بن‌ لادن‌ عاشق‌ ویتنی‌ هیوستون‌ بود، اولین‌ باری‌ که‌ من‌ را دید از من‌ پرسید که‌ آیا از نزدیک‌ او را می‌شناسم‌ من‌ هم‌ گفتم‌ نه‌، او به‌ من‌ گفت‌ که‌ واقعا دلش‌ می‌خواهد تا یک‌ روز با او ملاقات‌ کند و حاضر است‌ برای‌ این‌ کار هزینه‌ زیادی‌ هم‌ بکند.
بوف سی و هفت ساله اضافه می کند: بن لادن‌ گفته‌ که‌ حاضر است‌ پانسیون‌ و اقامتگاه‌ مجلل‌ خود در خارطوم‌ سودان‌ را به‌ وی‌ ببخشد. بن‌ لادن‌ می‌گفت‌ که‌ حاضر است‌ با وجود رنگ‌ پوستش‌ وی‌ را به‌ عنوان‌ یکی‌ از همسران‌ خود انتخاب‌ کند.
بوف مدعی ست‌ که‌ در مراکش‌ ربوده‌ شده‌ و مدت‌ها در هتلی‌ در مراکش‌، در محل‌ زندگی‌ بن‌ لادن‌، زندانی‌ بوده‌ است‌.
به گزارش خبرگزاری «انتخاب»، ویتنی هستون بازیگرو خواننده مشهور آمریکا به همراه همسرش بابی براون در حاشیه شهر آلفارتا، 25 مایلی شمال آتلانتا زندگی می کند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد